Operator Infodesk

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate
  • Experienta in pozitii similare cel putin un an
  • Bune abilitati de utilizare Ms Office (in special Excel), Internet, e-mail
  • Limba engleza
  • Orientare catre client
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare

Descrierea job-ului: 

• Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora dupa caz catre persoanele solicitate, programari service prin intermediul unei interfete online.
• Pastrarea interfetei cu furnizorii de servicii administrative (curierat, curatenie, protocol, rechizite, asigurari, firma de turism / rezervari bilete, etc) in functie de indicatiile primite de la superiorul direct sau de la sefii de departamente.
• Mentinerea unei relatii eficiente cu firmele de curierat, preluarea si pregatirea / expedierea corespondentei.
• Preluarea, inregistrarea si distribuirea facturilor catre Persoanele din companie carora le sunt adresate (in vederea mentinerii circuitului facturilor in companie).
• Inregistrarea contractelor in fisierul destinat evidentei contractelor
• Programarea si organizarea de sedinte / intalniri; pregatirea locatiilor, primirea invitatilor / vizitatorilor / colaboratorilor.
• Intocmirea de rapoarte lunare sau la cerere (evidenta masini, asigurari, daune, etc)
• Pregatirea (printarea, indosarierea, redactarea, elaborarea) a diverse documente, la cerere.
• Pastrarea evidentei privind necesarul de consumabile necesare activitatii si comandarea acestora in timp util pentru a se asigura permanent necesarul acestora; respectarea procedurilor interne privind aprobarea oricaror comenzi dpdv financiar.
• Respectarea Regulamentului Intern si a procedurilor interne (inclusiv regulile specifice de protectia muncii) in vederea desfasurarii in bune conditii a activitatii.

Contact:

office@autoklass.ro